Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji določajo in urejajo uporabo te spletne strani in njenih podstrani. Lastnik in upravljalec spletne strani je Prvinska hrana, izobraževanje in svetovanje, Mojca Vozel s.p., Vreskovo 25A, SI-1420 Trbovlje, Slovenija (v nadaljevanju lastnik), ki je tudi ponudnik izdelkov in storitev prek e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, opredeljujejo pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med prodajalcem in kupcem. Kupca splošni pogoji zavezujejo od trenutka nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik oz. kupec je ob oddaji naročila vsakokrat posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Ta spletna stran deluje skladno z veljavno zakonodajo, po kateri je prepovedano pošiljanje ali distribucija žaljivih, sovražnih ali nelegalnih vsebin. Lastnik v celoti prevzema odgovornost za vsebino, ni in ne more pa biti odgovoren za dejanja, ki jih izvaja uporabnik te spletne strani. Lastnik kot ponudnik spletne trgovine (oz. ponujenih izdelkov ali storitev) ne odgovarja za točnost vnesenih podatkov oz. vsebin, posredovanih prejemnikom prek te spletne strani. Lastnik oz. ponudnik in njegovi zaposleni ali podizvajalci, ki omogočajo delovanje te spletne strani, pod nobenim pogojem niso odgovorni za kakršne koli pravne posledice ali kakršno koli nastalo finančno in drugo škodo.

Varovanje zasebnosti

Ponudnik spletne trgovine zbira posredovane podatke o uporabniku, in sicer zgolj za namen zagotavljanja kakovostne storitve in za komuniciranje s stranko, v povezavi s procesom naročanja in v podporo naročanju.

Ponudnik posredovane podatke zbira, obdeluje in hrani skladno z Zakonom o varovanju osebnih podatkov (ZVOP-2) in Splošno uredbo EU o varstvu podatkov (GDPR). Zbranih podatkov o svojih strankah ne posreduje tretjim osebam, razen državnim organom za namen pregona storilcev prekrškov in kaznivih dejanj, kadar ti to izrecno zahtevajo po veljavni zakonodaji. Ponudnik navedene osebne podatke naročnikov shranjuje na tehnično in programsko varovani opremi.

Druge določbe

Ponudnik in naročnik izdelka ali storitve soglašata, da ta določila predstavljajo sporazumno dogovorjeno izjavo o medsebojnem razumevanju in sprejemanju pogojev poslovanja, zato ob naročilu preneha veljati vsakršen drugačen pisni ali ustni dogovor.

Za dodatne informacije se obrnite na e-naslov [email protected].

Splošni pogoji spletne trgovine so sestavljeni po Zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonu o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2) in Zakonu o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

Za vse morebitne spore je pristojno sodišče v Trbovljah. Za uporabo in tolmačenje teh splošnih pogojev velja pravo Republike Slovenije.

NAKUPNI, CENOVNI IN PLAČILNI POGOJI

Cene

Cene ne vsebujejo DDV, ker DDV ni obračunan v skladu s 1. odst. 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Kljub trudu, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je trenutno objavljeni podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla spremeni med samo obdelavo naročila, vam bomo kot naročniku omogočili odstop od nakupa ali ponudili rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo kupca (status naročila se spremeni na “obdelano”). Od tega trenutka dalje so cene in drugi pogoji poslovanja fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Izdaja računa

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna prek ponudnika.

Ponudnik se obvezuje, da bo za vsako dobavo blaga izdal račun, na katerem so razčlenjeni cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Račun se v fizični (papirni) ali elektronski obliki izroči kupcu. Prosimo, da račun shranite, ker lahko služi kot jamstvo za kupljene izdelke.

Kuponi

Koda za popust ali promocijska koda prinaša ugodnost pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno kodo, imenovano tudi kupon, bonus ali darilni bon, občasno objavljamo v oglasnih sporočilih, e-poštnih okrožnicah, na družabnih omrežjih in v drugih medijih. Skozi postopek uporabe kode vas vodi obrazec na podstrani za naročilo; kodo vpišete na predvideno mesto, ko ste izdelke že zložili v košarico. Vrednost popusta se v zadnjem koraku avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je treba poravnati. Za nakup enega izdelka lahko uveljavite le eno kodo za popust. Koda za popust je enkratna, torej jo lahko uporabite le enkrat.

Plačilo

V spletni trgovini nudimo naslednje možnosti plačila: 1) z gotovino ob osebnem prevzemu pošiljke; 2) z nakazilom na TRR po potrjenem naročilu; pošljemo vam podatke za plačilo, blago pa odpremimo, ko je priliv viden na našem TRR.

POGOJI DOSTAVE

Trudimo se, da so vsa naročila odpremljena v najkrajšem možnem času. Pošiljko bomo običajno odpremili isti ali naslednji delovni dan.

Za nas pakete dostavlja Pošta Slovenije. Pošiljke so večinoma dostavljene naslednji delovni dan od dneva odpreme.

Strošek poštnine oz. dostave za Slovenijo je razviden v košarici. Za pošiljanje paketov v tujino velja cenik Pošte Slovenije za mednarodni promet.

Izdelke lahko prevzamete tudi osebno na naslovu podjetja, ob vnaprej oddanemu naročilu in dogovoru. Dogovorili se bomo za čas prevzema. Pri osebnem prevzemu je mogoče vnaprejšnje plačilo po predračunu ali plačilo z gotovino v trenutku prevzema.

PRAVICE POTROŠNIKA IN VRAČILO BLAGA

Naročene izdelke lahko, brez navajanja razloga, nove in nepoškodovane vrnete ter prejmete polno vračilo kupnine (brez povračila poštnin). O nameravanem vračilu nas morate pisno obvestiti najkasneje v 14 dneh od dne prejetja blaga, blago pa vrniti v nadaljnjih 14 dneh. Stroške vračila blaga krije potrošnik. Ob vračilu lahko zahtevate vrnitev kupnine, ki vam jo bomo nakazali na vaš transakcijski račun najkasneje v 14 dneh od prejetja obvestila in vračila blaga.

Vrnjeni izdelek mora biti brezhiben in ne sme imeti nobenih znakov uporabe ali poškodb, vrniti ga morate v nespremenjeni količini in varovalni embalaži.

Vračila za pravne osebe

Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljke izdelkov v okviru garancijskih pogojev. Naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe kot to velja za fizične osebe.

Poškodovan paket

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, morate sprožiti postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. Pričetek postopka vračila pričnete z izpolnitvijo obrazca za vračilo blaga.

Stvarna napaka

Stvarno napako lahko uveljavljate, če menite, da kupljeni izdelek že ob nakupu ni imel lastnosti, potrebnih za njegovo normalno rabo, in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov. O tem prodajalca obvestite najkasneje v roku dveh mesecev od odkritja stvarne napake in po lastni izbiri zahtevajte: odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.

Izdelek nam dostavite v pregled z natančnim opisom napake. V primerih, ko prijavljena napaka ni sporna, bomo zahtevi ugodili najkasneje v roku 8 dni po prejemu izdelka. V kolikor o napaki obstaja spor, lahko iz naše strani prav tako v roku najkasneje 8 dni pričakujete pisni odgovor.

Pravice potrošnika ugasnejo s potekom dveh let od dne, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.